Listy zmian najnowszej aktualizacji nie sposób streścić – trzeba ją po prostu przeczytać. Zapraszamy również do obejrzenia powtórki specjalnego odcinka „Pogadanki o Docie – Co zmieni patch 6.79„, w którym BandiT wraz z gośćmi specjalnymi (Muttrak, Gąsior, srdl) przeprowadzili dyskusję na temat kluczowych zmian tej aktualizacji.

patch679jpg

PEŁNA LISTA ZMIAN:

OGÓLNE

* Wykupienie postaci (buyback) nie pozwala na zyskiwanie „unreliable” złota (z creepów, neutrali etc) dopóki nie upłynie normalny czas odrodzenia.
* Wykupując się, 25% pozostałego czasu do odrodzenia zostanie dodane do odliczania po następnej śmierci.

* Creepy spotykają się trochę bliżej wieży na offlejnie.
* Postacie dystansowe otrzymują tyle samo doświadczenia za zdeny’owane jednostki co walczące wręcz.
* Obszar otrzymywania doświadczenia XP zwiększony z 1200 do 1300.

* Creepy neutralne (oprócz Ancientów) dzielą doświadczenie na obszar AoE, zamiast nagradzać tylko tego kto je zabija.
* Zamieniono średni camp neutraly do pullowania na mały camp.
* W Campach Neutralnych nie pojawią się te same jednostki pod rząd.
* Drobna redukcja na timing pullowania campów mid Radiant i mid-top Dire.
* XP za creepa „Satyr Mindstealer” zredukowane z 88 do 62
* XP za creepa „Satyr Tormentor” zredukowane ze 155 do 119
* XP za creepa „Mud Golem” zredukowane ze 119 do 88
* Armor Mud Golemów zredukowany ze 4 do 2
* XP za creepa „Dark Troll Summoner” zredukowane z 155 do 119
* HP creepa Hellbear Smasher zredukowane z 1100 do 950
* Pancerz Hellbeara zredukowany z 5 do 3
* Czas animacji Purge’a creepa Satyr Trickster zredukowane z 0.5 do 0.2 sekundy
* Smoki w Campie Ancientów są teraz jednoskami latającymi.
* Naprawiono debuff Neutral Envenomed Weapons, który dispellował przedmioty do regeneracji.

* Cykl Dnia/Nocy zredukowany ze 6 minut do 4.
* Bohaterowie, którzy teraz mają standardową wizję 800 w nocy: Drow Ranger, Mirana, Puck, Leshrac, Enchantress, Ancient Apparition, Meepo and Treant Protector

* Roshan pojawi się ponownie losowo między 8 a 11 minutą po śmierci.
* W przypadku gdy Aegis nie zostanie użyty a jego czas przeminie, automatycznie uleczy bohatera do pełni zdrowia przez 5 sekund (leczenie może zostać przerwane).
* Złoto startowe zwiększone z 603 do 625
* Bonus złota za losowanie bohatera zredukowany o 50.
* Złoto za zakończenie serii zmienione z 75->600 (3x->10x) na 125->1000
* Twój pasywny przychód złota wynosi teraz 1 na 0.6 sekund (wczesniej 1 na 0.8)

* Złoto z last hita na wieży zwiększone ze 100-200 na 150-250

* Regeneracja HP Baraków Malee zwiększona z 2.5 do 5
* Regeneracja HP Baraków Ranged mniejszona z 2.5 do 0
* HP Baraków Ranged zredukowane z 1500 na 1200 a pancerz zwiększony z 5 do 10

* Evasion (unik) stackuje się teraz malejąco
* Nie można już wykonać orb-ataku, kiedy atak jest zablokowany (np. Ethereal/Frostbite)
* Umiejętności, które już nie ignorują czasu odwrócenia postaci w odpowiednią stronę: Rupture, Malefice, Venomous Gale, Stifling Dagger, Flamebreak, Wave of Terror, Shadow Word oraz Power Cogs.

 

BOHATEROWIE

Abaddon

– Pancerz bazowy zredukowany o 1
– Myst Coil: Obrażenie własne zwiększone z 50/75/100/125 do 75/100/125/150
– Aphotic Shield: Można teraz zdispellować
– Borrowed Time: nie włącza się, gdy mamy na sobie Dooma.

Alchemist

– Chemical Rage: nie daje już 250/500/750 bonususowego HP
– Chemical Rage: regeneracja HP zwiększona z 15/30/60 do 50/75/100

Ancient Apparition

– Ice Vortex: cooldown zredukowany z 5 na 4
– Ice Blast: cooldown zredukowany z 45 na 40
– Chilling Touch: AA zawsze otrzymuje buff, nawet gdy zostanie użyty na obszarze w którym się nie znajduje
– Chilling Touch: cooldown zredukowany z 50/46/42/38 do 50/42/34/26

Axe

– Berserker’s Call AoE (obszar) zwiększony z 275 na 300
– Battle Hunger: czas trwania zredukowany z 10/13/16/19 na 10/12/14/16
– Battle Hunger: obrażenia zredukowane z 15/21/27/33 do 15/20/25/30
– Battle Hunger: Szybkość ruchu/redukcja zwiększona z 8% na 10%
– Battle Hunger: można dispellować.
– Counter Helix: cooldown zredukowany z 0.55/0.5/0.45/0.4 na 0.45/0.4/0.35/0.3
– Counter Helix: działa teraz na jednostki siege (katapulty)
– Culling Blade: nie otrzymuje cooldowna jeżeli zabijemy nim bohatera.
– Culling Blade: próg zmniejszony z 300/450/625 do 250/350/450 (z Aghanimem nadal 300/450/625)
– Culling Blade: bonus szybkości zwiększony z 25% do 40% i obszar AoE z 600 do 900
– Culling Blade: Bonus 40% dodany jest również do szybkości ataku
– Culling Blade: (Aghanim) czas trwania buffa na sojuszniku zwiększony z 6 do 10
– Culling Blade: koszt many zredukowany z 150/200/250 do 60/120/180

Batrider

– Obrażenia bazowe zmniejszone z 48-52 do 38-42
– Wizja zredukowana z 1400 na 1200
– Flaming Lasso: zasięg zmniejszony z 175 na 100

Beastmaster

– Inner Beast: AoE zredukowane z 1000 do 900 (standardowy obszar aur)
– Inner Beast: szybkość ataku zmieniona z 18/26/32/40 na 15/25/35/45
– Call of the Wild: posiada teraz dwie umiejętności, które przyzywają zwierzęta odobno.
– Call of the Wild: koszt many zmniejszony z 25 do 15 cast ulepszony z 0.5 na 0.3

Bloodseeker

– Bazowa szybkość ruchu zmniejszona z 305 na 300
– Thirst jest umiejętnością globalną (wcześniej 6000 range)
– Thirst: bonus stackuje się za każdą jednostkę z niskim HP
– Thirst: HP próg zwiększony z 20/30/40/50% do 50%
– Thirst: szybkość poruszania zredukowana z 15/25/35/45% do 7/14/21/28%
– Kiedy Thirst jest aktywny, limit szybkości poruszania jest zniesiony
– Thirst nie daje bonusowego pancerza
– Thirst daje dodatkowe obrażenia 7/14/21/28
– Thirst nie daje już pełnej wizji bohatera z niskim HP, pokazuje tylko model postaci.
– Thirst nie przedłuża już czasu trwania o dodatkowe 3 sekundy po śmierci celu.

Brewmaster
– Bazowa zręczność zwiększona z 16 do 22
– Drunken Haze posiada teraz 200 AoE wokół celu
– Thunder Clap: można zdispellować efekt
– Primal Split: domyślna selekcja jednostek to Earth/Storm/Fire
– Zmieniony ekeft Aghanima dla Primal Split.

>>> Aghanim nie ulepsza już statystyk, cd, czasu trwania, etc.
Zamiast tego dodaje umiejętność Thunderclap dla Earth, Drunken Haze dla Storm, oraz Drunken Brawler dla Fire.
Otrzymane umiejętności są tego samego poziomu co Brewmastera.
Cooldowny są niezależne.
Bristleback

– Punkt ataku ulepszony z 0.4 na 0.3
– Viscous Nasal Goo: można zdispellować
– Viscous Nasal Goo: Czas rzutu ulepszony z 0.4 na 0.3
– Warpath: maksymalna liczba stacków zwiększona z 5 na 5/6/7
– Warpath: czas trwania stacku zwiększony z 10 do 14

Broodmother

– Spin Web: AoE zwiększone z 650 na 900
– Spin Web: zasięg castu zwiększony z 600 na 1000
– Spin Web: Czas rzutu znerfowany z 0.2 to 0.4
– Spin Web nie usuwa drzew
– Broodmother posiada wolność poruszania się (ignorowanie terenu) w pajęczynie (może poruszać się po wzniesieniach, drzewach etc)
– Usunięty dodatkowy czas buffa po opuszczeniu pajęczyny Spin Web (teraz natychmiastowo tracisz regen/poruszanie/ignorowanie terenu/niewidzialność)

Centaur Warrunner

– Stampede: czas spowolnienia podniesiony z 1.25 sekund to 1.5

Chaos Knight

– Chaos Bolt: Wartość obrażeń i stun są teraz od siebie odwrotnie zależne

Chen

– Test of Faith: można zdispellować teleport
– Hand of God: cooldown zwiększony z 140/130/120 do 160/140/120

Clinkz

– Searing Arrows: obrażenia zwiększone z 20/30/40/50 do 30/40/50/60
– Searing Arrows: koszt many zwiększony z 8 na 10
– Searing Arrows nie jest blokowany przez magic immunity

Clockwerk

– Jednostki odpychane przez Power Cogs niszczą drzewa w obszarze 100 AoE od miejsca lądowania.

Crystal Maiden

– Freezing Field: AS/MS AoE zwiększone spowolnienie z -20/-30 do -30/-30
– Freezing Field: Scepter AS/MS AoE zwiększonee spowolnienie z -50/-30 do -50/-50

Dark Seer

– Vacuum: cooldown zwiększony z 24 do 28

Dazzle

– Weave: czas trwania zmieniony z 12/18/24 na 20
– Weave: pancerz na sekundę zmieniony z 1 na 0.75/1/1.25 (scepter 1/1.25/1.5)
– Poison Touch: obrażenia zwiększone z 8/16/24/32 na 14/20/26/32
– Poison Touch: można uniknąć
– Poison Touch: zmieniony czas spowolnienia

>>>Poprzedni Poison Touch:
=========================
Lvl 1
Spowalnia cel 33% na 1 sekundę

Lvl 2
Spowalnia cel 33% na 1 sekundę, po czym spowalnia cel 66% na 1 sekundę

Lvl 3
Spowalnia cel 33% na 1 sekundę, po czym spowalnia cel 66% na 1 sekundę i stunuje na 1 sekundę

Lvl 4
Spowalnia cel 33% na 1 sekundę, po czym spowalnia cel 66% na 1 sekundę i stunuje na 1 sekundę

Ministun na 0.01 sekund na starcie.

Nowy Poison Touch:
==================
Lvl 1
Spowalnia cel 33% na 3 sekundy

Lvl 2
Spowalnia cel 33% na 2 sekundy, po czym spowalnia cel 66% na 1 sekundę

Lvl 3
Spowalnia cel 33% na 1 sekundę, po czym spowalnia cel 66% na 1 sekundę i spowalnia 100% na 1 sekundę

Lvl 4
Spowalnia cel 33% na 1 sekundę, po czym spowalnia cel 66% na 1 sekundę, i stunuje na 1 sekundę
Ministun na 0.01 sekund na starcie.

Death Prophet

– Exorcism Spirit: Obrażenia zwiększone z 43-48 na 53-58

Disruptor

– Kinetic Field: Obszar AoE zwiększony z 300 do 325
– Glimpse: cooldown zredukowany z 60/50/40/30 do 65/50/35/20
– Static Storm: Obszar AoE zwiększony z 375 do 450
– Static Storm: Maksymalne obrażenia zwiększone z 170/220/270 na 200/250/300
– Dodany upgrade Aghanima: Static Storm nie pozwala na użycie itemów i trwa dodatkowe 2 sekundy

Doom

– Doom: Cooldown zredukowany ze 110 do 100
– Doom: Usuwa pozytywne buffy na celu zanim zacznie działać
– Doom: Wymagania AoE z Aghanima zwiększone z 550 do 900

>>> Jest to AoE, które usuwa czas trwania Dooma po ulepszeniu przez Aghanima

Drow Ranger

– Precision Aura: Obrażenia podniesione z 16/20/24/28% do 18/24/30/36%
– Precision Aura: Nie działa już na creepy
– Precision Aura: Może zostać użyty ręcznie aby działał na creepy globalnie przez 30 sekund (120 cd)
– Marksmanship: AoE negacji atrybutów zwiększony z 375 na 400

Earthshaker

– Enchant Totem: obrażenia zwiększone z 75/150/225/300% do 100/200/300/400%
– Fissure: zasięg zwiększony o 100

Elder Titan

– Ancestral Spirit: obrażenia zredukowane z 120/160/200/240 do 80/120/160/200

Enigma

– Midnight Pulse: DPS zwiększony z 3/4/5/6% na 4/5/6/7%
– Dodany upgrade Aghanima: Dodaje obrażenia Midnight Pulse do Black Hole. Obrażenia stackują się z Midnight Pulse.

Enchantress

– Untouchable: spowolnienie szybkości ataku zwiększone z 20/50/80/110 do 30/60/90/120

Faceless Void

– Timewalk: spowolnienie zwiększone z 25/30/35/40% na 20/30/40/50%
– Chronosphere: AoE zwiększone z 400 do 450

Huskar

– Zręczność zredukowana z 20 + 2.4 na 15 + 1.4
– Berserker’s Blood jest niwelowane przez Dooma

Invoker

– EMP: daje Invokerowi 50% many wyssanej z bohaterów. (bez iluzji)
– Invoke: Maxymalna liczba czarów zmieniona z 1/2/2/2 na 2

Io

– Tether: teraz spowalnia -100% MS/AS zamiast stunować

Jakiro

– Liquid Fire jest teraz używalnym Attack Orbem (cooldown bez zmnian, nie zabiera many)

Juggernaut

– Healing Ward: szybkość poruszania zwiększona z 300 do 450
– Omnislash: cooldown (Scepter) zmniejszony z 110/100/90 do 70
– Omnislash nie zatrzymuje się jeżeli cel jest w stanie Ethereal (nie zadaje wtedy obrażeń)
– Naprawione: brak możliwości używania itemów podczas Omnislash

Keeper of the Light

– Blinding Light niszczy teraz drzewa w obszarze 150 AoE wokół miejsca lądowania celu.

Kunkka

– X Marks The Spot: cooldown zredukowany z 16 do 13
– Ghost Ship: obrażenia zwiększone z 350/450/550 do 400/500/600

Leshrac

– Diabolic Edict: punkt castu ulepszony z 0.7 do 0.5
– Pulse Nova: Obrażenia (scepter) zwiększone z 88/133/177 do 100/150/200

Lich

– Frost Armor: efekt zmniejszony o połowę przeciwko bohaterom dystansowym
– Frost Armor: spowolnienie stackuje się ze slowem Frost Nova
– Sacrifice: cooldown zwiększony z 35/30/25/20 do 44/36/28/20
– Sacrifice: zabrane punkty many zwiększone z 15/30/45/60% na 25/40/55/70%
– Sacrifice: nie zabiera XP przeciwnikom
– Sacrifice: dodaje XP za zjedzenie własnego creepa (dzielone w AoE jak normalna śmierć)

Lifestealer

– Rage: cooldown zwiększony z 17 do 19
– Open Wounds i Infest: czas rzutu zwiększony z 0.01 na 0.2

Lina

– Zasięg ataku zwiększony z 635 na 650

Lion

– Mana Drain: czas trwania zwiększony ze 4 do 5 sekund
– Hex: cooldown zwiększony z 15 do 30/25/20/15
– Hex: czas trwania zwiększony z 1.75/2.5/3.25/4 do 2.5/3/3.5/4

Lone Druid

– Bazowa szybkość poruszania zwiększona z 315 na 325 (nadal 280 w True Form)
– Spirit Bear: XP za zabicie zwiększone z 196 do 300

Luna

– Moon Glaive może wrócić do tej samej jednostki, jeżeli wszystkie jednostki w zasięgu zostały już uderzone
– Moon Glaive obrażenia od odbicia zmniejszone z -30% na -35%
– Eclipse: (Scepter) zniesiony limit na ilość uderzeń pojedynczej jednostki

Lycanthrope

– Pancerz zwiększony o 1 (Shapeshift: pancerz całkowity nie został zmieniony)
– Bazowe obrażenia zwiększone o 5
– Howl: bonusowe obrażenia dla jednostek nie będących bohaterami zwiększony z 4/8/12/16 do 5/10/15/20
– Wolves: odporność na magię zwiększona z 50% do 80%

Magnus

– Szybkość obracania postaci zwiększona z 0.5 do 0.8

Medusa

– Mystic Snake: zadaje Pure damage jednostkom zamienionym w kamień

Meepo

– Bazowy pancerz zredukowany o 1
– Szybkość obracania postaci zwiększona z 0.5 do 0.65
– Earthbind: Punkt castu ulepszona z 0.5 na 0.3
– Divided We Stand: poziomowanie przebalansowane z 6/11/16 na 4/11/18
– Zniesiono dzielenie 30% atrybutów z Divided We Stand bez Aghanima

Mirana

– Leap AoE AS/MS szybkość przyznawana jest w miejscu użycia umiejętności (zamniast w miejscu lądowania)
– Leap AoE AS bonus zwiększony z 4/8/12/16 do 8/16/24/32

Morphling

– Morph (level 4): przelewanie statystyk zmienione z 0.25 na 0.2

Naga Siren

– Rip Tide: AoE zredukoane z 450 na 350
– Ensnare: koszt many zwiększony z 75/85/95/105 na 90/100/110/120

Nature’s Prophet

– Treants’ XP za zabicie zwiększone z 20 do 30
– Treants’ Złoto za zabicie zwiększone z 12-16 do 14-20

Necrolyte

– Bazowy pancerz zwiększony o 1

Night Stalker

– Darkness zmniejsza wizję przeciwników o 25% (działa na bohaterów, creepy i wardy)

Nyx Assassin

– Spiked Carapace: nie stunuje bohatera, kiedy obrażenia zada jego iluzja (stuna otrzymuje iluzja)
– Impale: nie posiada już targetowania jednostek, jest teraz wyłącznie targetowana na docelowy punkt

Ogre Magi

– Ignite: czas trwania zwiększony z 4/5/6/7 na 5/6/7/8
– Ignite: można uniknąć
– Ignite: może zadziałać multicast który zadziała na losową jednostkę wroga w obszarze 1400 AoE (priorytetyzuje jednostki, które nie posiadają tego debuffa)
– Unrefined Fireblast: cooldown zredukowany z 10 do 6

Omniknight

– Degen Aura AoE zwiększone z 315 do 350
– Degen Aura Czas trwania debuffa po wyjściu z AOE zwiększony z 0.5 sekund do 1.0 sekundy

Outworld Devourer

– Bazowe obrażenia zredukowane o 3
– Przedmioty nie wywołują efektu Essence Aura

Phantom Assassin

– Stifling Dagger: dzieli szansę na obrażenie krytyczne z Coup de Grace
– Stifling Dagger: można uniknąć
– Stifling Dagger: obrażenia zmienione z 50/100/150/200 na 60/100/140/180

Phantom Lancer

– Spirit Lance: można uniknąć

Pudge

– Może używać Blink Daggera
– Hook: jeżeli przyciągnie przeciwnika na teren na którym nie może się poruszać, jednostka ta zyskuje ignorowanie terenu na 5 sekund
– Flesh Heap: odporność na czary zredukowana z 4/8/12/16% do 6/8/10/12%
– Dismember: (Scepter) Obrażenia za każdy punkt siły zwiększone z 0.75 do 1.0

Pugna

– Decrepify: obrażenia na sojusznikach zredukowane z 40% na 25%
– Decrepify: obrażenia na przeciwnikach zwiększone z 40% na 50%
– Nether Ward: wymaga teraz 3 uderzeń do zniszczenia zamiast 75/150/225/300 HP (bohaterowie uderzają za 1, pozostałe jednostki za 0.25)
– Life Drain: kiedy postać ma pełne HP – przywraca manę (tylko gdy celem jest bohater)

Queen of Pain

– Shadow Strike: Koszt many zmieniony z 80/100/120/140 na 110

Riki

– Smoke Screen: zasięg castu zwiększony z 425 do 550
– Riki nie wychodzi z Permanent Invisibility kiedy używa umiejętności i przedmiotów
>>>Rozpoczynając atak Blink Strikiem, będzie widoczny

Rubick

– Telekinesis: cooldown zwiększony z 18 do 22
– Rubick nie może ukraść efektu Aghanima od przeciwnika, jeżeli przeciwnik go posiada a Rubick nie
– Dodany upgrade Aghanima: zmniejsza cooldown 20/18/16 do 5, zwiększa zasięg z 1000 do 1400. Wszystkie skradzione umiejętności posiadają efekt Aghanima

Sand King

– Sand Storm: DPS zwiększony z 20/40/60/80 do 25/50/75/100
– Epicenter: spowolnienie szybkości ataku jest takie samo jak spowolnienie szybkości ruchu (10%->30%)

Shadow Demon

– Shadow Poison: AoE zwiększone z 180 do 190

Shadow Shaman

– Mass Serpent Ward: liczba wardów zwiększona z 8 na 10
– Mass Serpent Ward: Zmieniony układ ustawienia wardów

Silencer

– Intelligence Steal (kradzież inteligencji) jest teraz przypisana do bohatera (nie jest elementem Glaives of Wisdom)

Skeleton King

– Bazowa inteligencja zwiększona o 5
– Usunięto aktywność Mortal Strike
– Vampiric Aura działa w pełni na jednostki dystansowe
– Reincarnation spowolnienie zwiększone z 30% do 50%
– Reincarnation spowolnienie AoE zwiększone z 700 do 900

Skywrath Mage

– Przyrost inteligencji zwiększony z 3.2 do 3.6
– Dodany upgrade Aghanima: zmniejsza cooldown Mystic Flare’s z 60/40/20 do 20/10/0

Slardar

– Amplify Damage: redukcja pancerza zwiększona z 8/14/20 do 10/15/20
– Sprint: szybkość zwiększona z 20/27/33/40% do 20/28/36/44%
– Sprint: koszt many usunięty (wcześniej 50)

Slark

– Shadow Dance: czas trwania zredukowany z 5.5 do 4
– Shadow Dance: cooldown zwiększony z 25 do 65
– Shadow Dance: nie może zostać wykryty przez Truesight

Sniper

– Take Aim: zasięg zwiększony z 75/150/225/300 do 80/160/240/320

Spectre

– Można teraz nieustannie używać Reality na swoich iluzjach
– Reality czas użycia ulepszony z 0.3 do 0

Spirit Breaker

– Bazowy czas ataku znerfowany z 1.7 do 1.9
– Greater Bash nie działa gdy mamy na sobie ulti Dooma
– Nether Strike: Używa 1.2 Czasu Castu zamiast 1 sekundy niewrażliwości na magię (może więc zostać przerwany)

Sven

– Stormbolt: cooldown zredukowany z 15 do 13
– Stormbolt: można uniknąć

Tidehunter

– Kraken Shell: redukcja obrażeń zwiększona z 7/14/21/28 do 9/18/27/36

Timbersaw

– Chakram: koszt many zwiększony z 75/125/175 ma 100/150/200

Tiny

– Craggy Exterior: szansa zwiększona z 6/12/18/24% na 10/15/20/25%
– Craggy Exterior: czas trwania stuna zwiększony z 1.2 do 1.2/1.3/1.4/1.5

Treant Protector

– Leech Seed: obrażenia na puls zredukowane z 30/45/60/75 do 24/36/48/60
– Leech Seed: liczba pulsów zwiększona z 4 do 6 (czas trwania z 3 do 4.5)
– Living Armor: cooldown zmieniony z 15 na 32/26/20/14
– Living Armor: koszt many zwiększony z 25 na 50
– Nature’s Guise: punkt castu ulepszony z 0.5 na 0.3

Troll Warlord

– Berserker’s Rage: bonus szybkości poruszania zmieniony z 20/20/20/30 na 10/20/30/40
– Whirling Axes (Melee) obrażenia zredukowane z 125/175/225/275 do 75/125/175/225

Tusk

– Frozen Sigil wymaga teraz stałej liczby uderzeń do zniszczenia (3/3/4/4) zamiast 200/220/240/260 HP (bohaterowie 1, inne jednostki 0.25)

Undying

– Decay: czas trwania kradzieży zwiększona z 25/30/35/40 do 40

Vengeful Spirit

– Może używać Blink Daggera
– Jeżeli Swapniesz jednostkę tak, że nie może się poruszać, jednostka zyskuje ingorowanie terenu na 5 sekund.

Venomancer

– Poison Nova nie ignoruje już jednostek niewidzialnych / we mgle
– Venomous Gale: nie ignoruje jednostek niewidzialnych
– Venomous Gale: obrażenia w czasie (damage over time) zmienione z 15/30/45/60 na 0/30/60/90
– Poison Sting: czas trwania zwiększony z 6/8/10/12 do 6/9/12/15
– Poison Sting: DPS nie przerywa już leczenia i dagera
– Plague Wards: posiada teraz Poison Sting o wartości 50% obrażeń poziomu tej umiejętności (w przypadku gdy i Venomancer i Plague Ward atakują cel, zadziała tylko ten z większym dps’em)
– Plague Wards: XP za zniszczenie zwiększone z 12/12/25/25 na 20/25/30/35

Viper

– Poison Attack: cooldown zredukowany z 4/3/0/0 do 0
– Corrosive Skin: nie działa jeżeli mamy na sobie ulti Dooma

Visage

– Bazowy pancerz zredukowany o 1
– Bazowa odporność na czary zredukowana z 25% do 10%

Warlock

– Fatal Bonds: wiąże teraz najbliższe jednostki od wybranego celu, zamiast wybierać losowo z obszaru AoE
– Upheaval: zasięg castu zwiększony z 700 do 1200
– Upheaval: Czas trwania zwiększony z 10 do 12
– usunięto 100 obrażeń po użyciu Chaotic Offering
– Chaotic Offering: pancerz Golema zwiększony z 5/7/10 na 6/9/12
– Chaotic Offering: koszt many zwiększony z 200/250/300 na 200/300/400

Weaver

– Bazowy czas ataku znerfowany z 1.7 na 1.8

Windrunner

– Focus Fire: zostaje przypięty do celu na którym został użyty
>>>Oznacza to, że można zmienić cel a po powrocie do celu na którym został użyty Focus Fire, efekt nadal będzie aktywny.

Witch Doctor

– Death Ward: zasięg castu zwiększony z 400 na 600
– Voodoo Restoration: obszar AoE zwiększony z 350 na 500
– Voodoo Restoration: koszt many w czasie zmniejszony z 8/14/20/26 na 8/12/16/20 (50% wartości leczenia)
– Paralyzing Casks: trwają teraz 5 sekund na iluzjach (tak samo jak na creepach)

 

PRZEDMIOTY

Animal Courier

– Szybkość poruszania zwiększona z 300 na 350
– HP zwiększone z 45 na 75

Arcane Boots

– Szybkość poruszania zredukowana z 60 do 55

Armlet of Mordiggian

– Unholy Strength przyrost STR załączony jest przez 0.7 sekund
– Unholy Strength nie ma cooldowna przy włączaniu/wyłączaniu

Black King Bar

– Koszt recepty zwiększony z 1300 na 1375

Blink Dagger

– Nie ignoruje obrażeń zadanych samemu sobie
>>>To znaczy, że np. Rot wywoła cooldown ale utrata HP z Soul Ringa nie.

Bloodstone

– Daje teraz +10 obrażeń ze składników.

Boots of Travel

– Priorytetyzują teraz najbliższe struktury w obszarze 325 AoE od pozycji użycia (gdy użyjemy na ziemi)

Bottle

– Cena zwiększona z 600 do 650

Clarity Potion

– Nie można przekazać (nadal można użyć na sojuszniku)

Dust of Appearance

– Spowolnienie zwiększone z 10 na 15%

Eul’s Scepter of Divinity

– Cyclone: cooldown zredukowany z 30 na 25
– Szybkość poruszania zwiększona z 35 do 40

Eye of Skadi

– Eye of Skadi MS/AS spowolnienie zwiększone z 30/20 na 35/35

Flying Courier

– Można zakupić dopiero od 3 minuty po pojawieniu się creepów

Gem of True Sight

– Cena zwiększona z 850 na 900

Hand of Midas

– Transmute nie działa na jednostki z Necronomicon

Healing Salve

– Cena zwiększona ze 100 do 115
– Nie można przekazać (nadal można użyć na sojuszniku)

Helm of the Dominator

– Dominate nie może przejąć kontroli jednostek Necronomicon

Hyperstone

– Koszt zakupu zmniejszony z 2100 do 2000

Linken’s Sphere

– Linken’s Sphere może zostać użyty na sojuszniku aby przekazać mu efekt
>>>Gdy jest na cooldownie, nie zadziała na tobie. Cooldown załącza się gdy item zostanie użyty na jednostce i gdy buff zostanie ztriggerowany cooldown.
700 cast range

Maelstrom

– Chain Lightning AoE zwiększone z 500 na 900

Mjollnir

– Static Charge obszar wogół atakującego zwiększony z 300 do 450
– Static Charge liczba uderzeń zwiększona z 3 do 5
– Chain Lightning AoE zwiększone z 500 do 900

Necronomicon

– Czas trwania przyzwanych jednostek zwiększony z 35 do 40

Observer Ward

– Czas trwania zwiększony z 6 do 7 minut
– Zniszczenie Observer Warda daje 50 Złota

Phase Boots

– Bonus do szybkości ruchu zredukowany z 55 do 50

Pipe of Insight

– Barrier: AoE zwiększone z 500 do 900

Power Treads

– Bonus do szybkości ruchu zredukowany z 55 do 50

Radiance

– Burn Damage: AoE zwiększone z 650 do 700

Refresher Orb

– daje teraz +10 szybkości ataku ze składowych

Rod of Atos

– Cripple: cooldown zredukowany z 16 do 12

Sange and Yasha

– Bonus do szybkości ruchu zwiększony z 12 do 16%

Sentry Ward

– Czas trwania zwiększony z 3 do 4 minut
– Nie daje permanentnej wizji wokół siebie.
– Daje wizję w obszarze 150 wokół siebie przez 12 sekund po postawieniu

Shadow Amulet

– Fade: opóźnienie zmniejszone z 2.4 do 1.8

Shadow Blade

– Shadow Walk: cooldown zwiększony z 18 do 28

Smoke Of Deceit

– Jednostki na Smokeu są zawsze ukryte do momentu usunięcia buffa (zamiast tylko na minimapie i częściowo na mapie)

Tango

– Ilość ładunków zwiększona z 3 do 4
– Koszt zwiększony z 90 do 125
– Nie można przekazać
– Może zostać użyty na sojuszniku aby utworzyć 1 ładunek nie stackującego się tango. Jeżeli ekwipunek sojusznika jest pełny, tango pojawi się na ziemi. Przedmiot ten ma 60s cooldowna.

Tranquil Boots

– Zmienione Tranquil Boots
>>>Stare Tranquil Boots
=========================
Active Boots:
+ 75 Szybkość Ruchu
+ 3 Pancerz
+ 3 Regeneracji HP
Umiejętność: Heal – Przywraca 250 HP przez 20. 60s cooldown. 25 koszt many.

Broken Boots:
+ 25 Szybkość Ruchu
Powraca do pierwotnego stanu gdy przez 10 sekund nie otrzymaliśmy trzech obrażeń.

Można rozłożyć na składowe
Nowe Tranquil Boots
=========================
Active Boots:
+ 85 Szybkość Ruchu
+ 4 Pancerz
+ 10 Regeneracji HP

Broken Boots:
+ 60 Szybkość Ruchu
+ 4 Pancerz
Wraca do pierwotnego stanu jeżeli nie zaatakowałeś / nie byłeś atakowany przez 13 sekund.

Nie można rozłożyć na składowe

Urn of Shadows

– Soul Release: cooldown zredukowany z 10 do 7

Vanguard

– Szansa na zablokowanie obrażeń zwiększona z 70 do 80%

Veil of Discord

– Potrzebuje teraz Null Talismana zamiast Robe of the Magi (z +12 int na +6 int, +3 str, +3 agi, +3 dmg)
– Czas trwania wrażliwości na magię zwiększony z 20 do 25 sekund

 

CAPTAINS MODE

* Broodmother i Slark są tymczasowo niedostępni w CM, wkrótce zostaną ponownie dodani.

 

Zapraszamy do (trwającej już) dyskusji na forum.

 

PODZIEL SIĘ